Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 31, 2005

OT

Hari ni aku kuar rumah pukul 6.15 pagi. Bukan ape, nak elak jammed kat Jalan Sungai Buloh menghala ke kepong tu. Lagi pun, aku nak kena sampai ofis pukul 7.30 pagi. Kalau aku kuar lambat dari rumah, alamatnye aku stuck lah dalam jammed tu. Sebelum aku meneruskan perjalanan ke Shah Alam, aku send abah aku kat Stesen Komuter Sungai Buloh. Lepas send abah, terus aku menghala ke Shah Alam.

Rasa fresh sangat otak memandu dalam keadaan jalan yang tak berape sibuk lagi ni. Aku nak kena sampai ofis awal sebab hari ni ade exam pukul 8 pagi. Takde ape2 yang happening masa aku on the way ke Shah Alam.

Hari ni memang aku bz sangat2. So, tak boleh nak surf internet sangat. Aku nak kena siap kan keje2 aku yang terbengkalai tu. Malam ni aku kena balik pukul 11 malam sebab paper masters habis pukul 11 malam. Tapi, ikutkan bukan 11 malam kot. Entah2 nak dekat kol 12 baru balik kot.

Oklah. Aku ade banyak benda nak kena settle.

No comments: