Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 29, 2005

Sakit Mata

Aku tak leh tido ni sebab tu aku kat sini mengupdate blog. Mata aku gatal2 and pdih. Dah merah2 dah aku gosok. Sebab tu aku tak leh nak tido. Kesian tak kat aku. Ade yang ambik MC karang bile mata dah merah2 ni. Tapi, cam tak boleh je nak ambik MC sebab esok ade pilihanraya kampus. Aku kena bertugas lak tu.

Mak, pakcik ngan atok aku baru je sampai dari Kuala Berang pukul 2 pagi. They all pegi Kuala Berang pun sebab sepupu aku ade dengar ura-ura Persatuan Buruh Paksa nak bagi sorang RM120,000 pada setiap seorang buruh paksa. So, mak aku ngan pakcik aku pun bawak lah atok aku gi Kuala Berang. Dulu atok aku ni keje as a askar melayu. Dan satu lagi berita gembira mak aku cerita yang atok aku maybe akan di bawa oleh persatuan buruh paksa tu untuk ke Jepun. Moga-moga impian atok aku tercapai. Amin.........

No comments: