Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 17, 2005

Dari Kuala Lipis ke Kuala Lumpur ke Kota London (KL ke KL ke KL)


Semalam, lepas terawih bergegas keluar ngan adik-adik pegi THE STORE sebab sorang adik aku ni teringin lak nak makan sundae strawberry mcdonalds. Macam2 lah adik aku ni. Yang aku ni dah alang-alang nak pegi sane, pegi lah cari vcd konsert Siti Nurhaliza In Concert Royal Albert hall, London. Kira murah lah jugak VCD konsert ni. Memang berbaloi lah kalau beli pun. Aku beli ni pun sebab mak aku yang beria nak tengok. See, tak pegi London pun still boleh tengok jugak konsert ni. Cuma, yang pegi London tu dapat tengok live. Yang tak pegi ni, dapat tengok VCD jerk. Tak habis lagi tengok. Baru habis tengok vcd 1. Yang 2 ngan 3 belum habis tengok lagi.

Hari ni, diorang semua keluar gi shopping kasut raya. Aku malas nak ikut. So, aku ade lah kat sini dok update blog. Aku rase lah kan, kalau tak der internet connection kat rumah ni memang sah aku ikut diorang keluar. Ni pun, nasib baik ade internet. Ok lah, aku dah tatau nak bebel ape. Ade citer nanti aku update lah lagi ek.

No comments: