Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, October 15, 2005

Salam Raya AF3



Dah beli dah album raya AF3. Best lah lagu dalam tu. Nak review tak reti sangat sebab aku ni tergolong dalam golongan yang buta seni. Ahaksssss.

Tahun ni aku raya kat Sungai Buloh je. Atok aku yang akan datang dari kelantan. Sebab ape aku tak raya kat kampung aku tahun ni adalah kerana 2 minggu lepas raya nak kena balik lagi kelantan sebab sepupu aku nak kawin ngan orang kelantan. So, terpaksa lah berkorban untuk tidak balik raya. yer lah kan, kalau balik raya takkan nak ambik cuti sampai 2 minggu kan. Aku pun nak kena save cuti aku untuk bulan 12. Bulan 12 aku nak gi cuti-cuti Bangkok ngan mak, abah and adik aku. Itu lah al kisah nye.

No comments: