Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 23, 2006

Classic Moment



Peristiwa ni berlaku masa awal tahun 2004 di mana family aku buat kenduri doa selamat sempena Kak Ya iaitu kakak ipar aku mengandung, Abang farid lak untuk ape aku tak ingat dan untuk aku yang baru je dapat keje kat tempat aku bekerja sekarang.


Malam tu rasa cam seronok sangat dapat berkumpul, berborak dan bergurau ramai-ramai. Yang classic nye antara butir perbualan yang aku ingat lagi ialah perbualan antara Kak Ija ngan Abang Shahril. Ingat pun sebab baca notes my sis. Kak Ija ni sepupu mak aku and Abang Shahril ni lak sepupu aku. Kira Kak Ija tu pangkat Mak Sedara lah ngan Abang Shahril. Buat we still panggil Kak Ija sebab dah terbiasa dari kecik.


Classic Moments.


Kak Ija was complaining about the smell of her car sebab anak die yang bernama Syaura muntah kat dalam kereta masa on the way to our house.


Kak Ija : Alaaaaa, kereta Kak Ija bau muntah Syaura lah.

Shahril : Pakai air-freshner apa yang boleh bau camtu?



Abang Shahril memang nakal type of person. Suka sangat buat joke yang tahapeapentah. kadang-kadang joke die tu boleh buat orang gelak guling-guling cam icon YM. Hahahaha.

No comments: