Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 07, 2006

Kenny Rogers & No Elektrik

Hari ni masa rehat aku kuar bertiga je. Aku, Ain ngan Jila. Hari ni kuar bertiga pun sebab ain nak belanje makan Kenny Rogers. Tak leh nak ajak ramai-ramai. Ajak reramai kopak Ain. Ahakssss. Kat ofis aku rapat ngan Jila and Ain. Kira boleh ngam lah. Satu kepala lah.


Kuar ofis tu bukan pegi makan terus. Tapi, gi bank dulu settle sewa rumah Ain ngan Jila. Ain ngan Jila dok satu rumah. Masa memula dulu aku ingat nak dok sekali ngan Ain tapi, bile mengenangkan yang aku ni dah lah satu ofis takkan lah rumah pun nak same gak. Karang tak pasal-pasal je cepat bosan. Pastu gi AmBank lak sebab Jila nak pi bayar duit kereta. Lepas dah selesai hal kat AmBank, terus lah menghala ke Plaza Alam Sentral. Ain siap suruh aku sabar sebab aku memang tak makan dari pagi. Tengahari nak makan berat kan sebab tu aku tak makan pagi. Kalau aku makan pagi, memang aku tak larat ah nak makan tengahari ni.


Aku ni kan memang berbulu betul mata aku kalau hari jumaat kaum lelaki tak reti-reti nak pi sembahyang jumaat. Tak malu agak nye dok tayang muka kat shopping kompleks. Lain ah kaum perempuan tak yah pi sembahyang jumaat.


Sampai Kenny Rogers, lepas order sessi mengambil gambar lak. Aku ni memang suka benar bergambar.





Balik ofis pukul 2.30 petang. Sempat baring-baring kejap. Then, solat Zuhur. Masa sampai kat bilik rehat tu memang dah perasan dah tak der elektrik. Hati ni dah melonjak dah. Lepas ni masuk ofis leh ah meronggeng sikit-sikit sebab tak der elektrik kan. Masa masuk ofis, aku pun ajak officemate aku bergambar. Yang kelakar nye Fazli ah. Aku nak ambik gambar die ngan Jila. Die siap cakap tak yah lah ambik nanti kontroversi and takut pakwe Jila marah. Dalam tak nak die tu akhir nya die posing maut gak. Kelakar ah Fazli ni. Kawan aku Si Jila ni memang suka benar bergambar. Kalau korang perasan, memang setiap gambar akan ade muka Jila. Pantang aku nak ambik gambar mesti ade je muka die menyelit. Comel lak tu.








Lepas dah habis sessi bergambar, tetiba ade lak elektrik. So, aku pun masuk lah dalam bilik aku. Tak der keje nak buat. Ambik lah gambar lagi. Kali ni gambar bilik gerakan yang berselerak gara-gara nak ISO.



No comments: