Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 14, 2006

Berdosa nya Aku

Suddenly hari ni aku rasa rindu kat mak aku. Satu hari ni aku rasa cam tak best je sebab pagi tadi aku ade bantah sikit cakap mak aku. Aku ni selalu macam ni mak aku kata. Selalu bantah dulu sebelum buat ape yang mak aku suruh. Tapi, aku buat ape yang mak aku suruh aku buat pagi tadi. But still rasa cam berdosa.
Aku tak leh nak balik awal hari ni. Ni pun aku kat ofis lagi. Banyak sangat keje nak kena siapkan. Mak ajak pegi beli pasu pun aku tak leh nak tunaikan. Esok baru boleh bawak mak gi beli pasu. Rasa tak sabar nak balik jumpa mak.

No comments: