Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 30, 2006


Anak buah aku skrg ni dah tak takut kucing dah. Kalau nampak kucing bukan main dah skrg ni. Dulu die lah orang yang paling takut ngan kucing. Skrg ni pulak, anak-anak kucing tu lak yang takut bile nampak die. Tengok je lah gambar kat atas ni, bukan main lagi die peluk kucing tu. Agaknye lah kan, kalau tak tengok die main kucing tu, aku rasa patah riuk tulang anak kucing tu die keje kan.

No comments: