Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 10, 2006

Merpati Putih






Seputih hati ini
Semurni cinta ini
Mekar mewangi kasih

Ku harapkan balasmu
Hulur tangan peluk diriku
Oh kekasih dekaplah aku

(Korus)
Perasaan cinta ku ini
Tak bisa ku bendung lagi
Di manakah waktu kan berkata
Menyetujui cinta ini

Merpati putih saksi kita
Dalam malam kita berjanji
Apa yang kan menghalangi
Tetap cinta ini kan terjalin

Seputih hati ini….
Semurni cinta ini…

Ku harapkan balasmu
Hulur tangan peluk diriku
Oh kekasih dekaplah aku

(Ulang korus)

Seputih hati ini…
Semurni cinta ini…



Actually, lagu ni dah lama dah aku minat. Masa zaman-zaman aku sekolah dulu. Seingat aku, aku selalu tengok video klip ni masa sekolah dulu. Dulu, masa sekolah kalau hari jumaat, aku suka tengok video klip nasyid kat NTV7. Dalam dok tengok video klip nasyid tu, terselit lah video klip agnes monica - merpati putih ni. Dulu masa aku tengok video clip ni, yang aku nak tengok sangat, model lelaki dalam video klip ni. Dulu, aku tak heran sangat ngan agnes monica ni. Skrg ni baru lah minat ngan agnes monica. Ni semua gara-gara sinetron Ku T'lah Jatuh Cinta tu.

No comments: