Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 27, 2006

New Layout

Hari ni adik aku tukar layout baru untuk blog aku ni. Hehehe. Memula malam tadi masa die tunjuk kat aku layout ni nampak cam tak lawa jerk. Tapi, bile dah tukar nampak cam sweet je layout ni and i like lah this layout. Comel sangat sebab ade butterfly tu.


Petang ni balik keje kena ambik adik aku kat KJ lah pulak. Baru ingat nak balik awal hari ni. Terbantut lah nampak gaya nye niat aku nak balik awal. Mau nak dekat maghrib jugak ni sampai Sungai Buloh.


p/s : Lately ni, aku suka sangat ah dengar lagu Adam - Jatuh. Adakah ku sedang JATUH CINTA? Hahahaha. Hanya TUHAN je lah yang tahu perasaan aku ni. Rasa cam di awang-awangan je bile dengar lagu Adam ni.

No comments: