Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 31, 2006

Balik Kelantan


Tuan rumah nak balik kampung hari ni. Cadangnye semalam nak bertolak pukul 4 pagi sebab takut banyak kereta. Tapi, pagi ni tersedar pukul 5 pagi. Punah harapan nak bertolak pukul 4 pagi. Memang kena tunggu lepas subuh lah baru bertolak. So, no update dari aku untuk beberapa hari ni. Aku malas nak singgah CC. Balik ni pun sebab Mak Long aku ajak balik sebab nak gi tengok menantu die baru lepas bersalin.



So, tolong tengok-tengokkan blog aku ek. Kepada member-member kat Kelantan, kalau nak jumpa boleh lah kan. Heheheh. Nantikan kedatangan aku ni. Cewahhhh.

No comments: