Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 20, 2006


Malam ni nak gi KLIA sebab nak hantar sepupu aku gi UK. Die dapat sambung belajar kat Cambridge. Sedih lah pulak. Dah lah die ni antara sepupu yang boleh lah di kata kan rapat jugak ngan adik beradik aku. Lepas setahun lah baru boleh jumpa die. Die gi sane ambik Masters in Philosophy. Memang sepupu aku ni terer. Masa die degree dulu dapat first class. Die ni memang pandai. Hari tu die dok cerita ngan aku, dalam kelas, die lah paling banyak tido sebab die ni dulu aktif persatuan. Balik bilik dah lewat pastu, pulun buat assignment pulak. Buat assignment, tido dah pagi. Bangun awal sebab kena gi kelas pukul 8 pagi. Dalam kelas tido je. Tapi, bile lecturer tanya boleh pulak die jawab. Memang kelas.


Dengar kate lak lepas die sambung Masters ni, die nak sambung ambik PhD pulak. Lima tahun lah kat sane. Ni yang nak kena giat kumpul duit ni. Boleh lah berjalan ke UK. Huhuhuhu.


Anyway, Semoga Nurul dapat ape yang di hajatkan di Cambridge. Bukan senang nak dapat tempat kat Cambridge. Universiti kedua terbaik dunia tu. we'll gonna miss u so much.

No comments: