Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 19, 2006

Iklan Raya Petronas

Korang semua dah tengok tak Iklan Raya Petronas? Kalau belum tengok, klik link bawah ni ek. Sedih betul aku tengok iklan petronas ni. Menangis aku tengok iklan ni. So, ingat-ingat lah yer kawan-kawan, ape yang kite buat kat mak ngan ayah kite, jangan ingat kite boleh lepas. Sape tau kan, masa akan datang, anak-anak kite pulak yang buat camtu kat kite. So, hargailah mak ngan ayah kite selagi mereka hidup di dunia ini.


IKLAN RAYA PETRONAS

No comments: