Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 22, 2006

Pokok Tumbang

Semalam aku syukur sangat-sangat sebab tak parking kat bawah pokok. Memang aku dah lama pun tak parking kereta kat bawah pokok. Kalau lah semalam tergerak hati aku nak parking kat bawah pokok, alamatnya memang kemek lah kereta aku. Huhuhuhu. Semua ni disebabkan oleh pokok tumbang.




Hari ni terus aku tak parking kereta dekat ngan pokok besar-besar. Tapi, kereta yang kena hempap ngan pokok yang tumbang tu tak der lah terus sangat pun kemek nye. but, still kemek jugakkan. Kalau kena kat kereta aku lah kan, mau nya aku meraung tau.

No comments: