Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 17, 2006

Semalam lepas balik keje, lepak kat rumah Ain before gi ambik adik aku. Adik aku habis kelas pukul 6.30 petang. Tapi, aku bagitau adik aku yang aku akan ambik die lepas maghrib sebab lepas maghrib baru aku akan keluar from rumah Ain. Bile dah selesai solat, baru lah selesa nak berjalan ke mane pun kan. Lepas ambik adik aku kat Kelana Jaya, terus ke Shah Alam balik sebab nak ambik Iera. Dah planning ngan Dee nak surprise kan Iera. Dee dah rancang buat surprise birthday party kecil-kecilan kat mcd sek 3.


Dee serah tugas ambik Iera kat aku. Tugas die pegi beli kek and tunggu sampai kitorang datang kat mcd. Malam tadi, yang datang Kak Shiena and husband, Faizal, Dee and her boyfriend dan jugak adik-adik aku 3 orang. Buat pun kecik-kecik je. Tak buat besar-besaran pun. Ok lah, nak cerita lebih-lebih pun tak boleh lah sebab aku tengah banyak keje. Kesimpulannya, enjoy lah malam tadi. Tapi, aku tak makan kek pun sebab dah kenyang makan burger. hehehee.


Anyway, happy birthday my friend. Semoga panjang umur dan murah rezeki.

No comments: