Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 10, 2006

Aktiviti Sabtu

Hari ni tak der buat ape pagi-pagi. Tengahari pegi DBP sebab adik aku konvo Diploma Translation. Anyway, Congratulations sis. Keep up a good job ok. Luv ya.



Lepas dah habis konvo, pegi Koi Centre kat Sentul. Ingatkan mak ngan abah just nak tengok-tengok ikan koi kat situ. Sekali, terbeli pulak seekor ikan koi. Harga seekor RM150. Ingatkan nak dok lama lah kat Koi Centre ni. Tapi, kan dah terbeli ikan seekor, kena lah balik awal. Kesian kat ikan tu dok dalam plastik.



Huhuhuhu. Pegi Koi Centre pakai baju kurung. Yer lah kan, dari konvo terus gi Koi Centre. Takkan nak balik tukar baju dulu kot.


Balik rumah je, terus lepaskan ikan dalam kolam. Abah aku lagak cam menteri lepaskan ikan dalam kolam dengan baju batik nye. hahahaa.


No comments: