Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 07, 2006

Asmara Ini





Semalam, balik keje singgah rumah Ain jap lepak-lepak sebelum balik Sungai Buloh. sampai rumah Ain je, die tunjuk aku majalah Asmara Ini. Majalah Fazley ngan Azrene. Ya allah, romantik nye lah si Fazley ni. Jiwang jugak ayat-ayat yang die bagi kat Azrene tu. Kalau lah dapat pakwe cam si Fazley ni kan memang bahagia hidup. Tapi, kalau romantik je tak cukup kan kalau tak di sertai dengan rasa tanggungjawab dan hormat menghormati antara satu sama lain. Betul tak? hehehehe. Pandai betul aku mengeluarkan kata-kata hari ni.


Terbuai-buai je perasaan aku bile aku baca buku tu. Suka sangat. Aku ingat setakat Erra ngan Yusry je ade buku camtu. Rupa-rupanya Fazley pun ade gak. I like ok. Ingat nak beli lah satu nak simpan buat collection.

No comments: