Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 29, 2006

Balik Kampung

Bestnye, esok dah nak balik kelantan. Tak sabar rasa nya nak balik, Nak jumpa ngan orang kampung yang dah lama tak jumpa. Tak sabar nak makan masakan kelantan. Opssss, makan lagi. Huhuhuhu. Kalau boleh kawal, aku kawal lah pemakanan aku kat sane. Tapi, tu kalau boleh lah. Kalau tak boleh kawal, nak buat camane kan. hehehe. Tapi tak per, akan ku minum tea mix itu bergelen-gelen. Huhuhuhu.


Family aku dah balik Kelantan dah malam tadi. So, tinggallah aku ngan adik aku yang tak balik lagi. Malam tadi, aku dok kat rumah member aku Iera. Adik aku tak balik from hostel lagi. Esok pagi baru die balik. Esok pagi lah jugak aku ngan adik aku bertolak balik Kelantan. Tatau lah ni boleh ke nak bertolak awal pagi esok. Aku takut tak leh bangun awal je esok. Huuhuhuhu.

Kereta semua dah siap servis. So, dah siap semua nya lah untuk balik kampung esok. Tak der mood lah nak blogging lagi. Internet connection ni tak betul lagi. Pasal resolution tahun baru 2007, nanti-nanti aku dah naik cuti, aku update lah ek.


Anyway, Selamat Hari Raya Aidiladha dan Selamat Tahun Baru 2007 kepada semua pembaca blog aku ni. Jumpa lagi ek tahun depan. Tuan rumah akan start bercuti esok sampai lah 5hb Januari. 8hb Januari baru tuan rumah akan start blogging balik. Mesti miss sangat nak blogging sebab kat kampung tak der internet connection. Dulu, masa my sister sekolah kat sane, ade lah internet connection. Skrg ni, dah tak der sape nak pakai internet connection tu. Dah terminate dah. Waaaaaaaaaaaaaa, bosan sungguh lah.



No comments: