Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 26, 2006

Beza HP dulu dan sekarang

Tadi, adik aku dok kemas-kemas bilik die. Sekali, terjumpa lah pulak dengan hp abah aku yang pertama ni. Besar gedabak betul hp ni.



Hp kat atas ni hp pertama yang abah pakai. Tahun 1995 lah kalau tak silap aku. Masa ni, dah cukup bertuah lah kalau dapat pakai hp besar gedabak camni. Baling anjing pun boleh mati anjing tu.




Hp kat atas ni pulak hp abah aku yang sekarang ni lah. Bukan nak tunjuk sangat hp ni. Tapi, nak tunjuk perbezaan hp dulu dan sekarang. Skrg ni mane lah nak cari hp besar cam kat atas tu. Semua hp cinonit je.

No comments: