Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 26, 2006

Herbalife



Aku dah start balik minum Herbalife. Sebelum ni aku minum jugak tapi secara tak berhemah. So, start daripada semalam, aku dah mula balik minum Herbalife secara berhemah. Hopefully, bukan hangat-hangat tahi ayam lah ek Cik Eyzzah. Huhuhuhu. Alhamdulillah aku minum shake ni tak rasa lapar langsung. Minum tea mix pulak sampai berpeluh-peluh. Pastu, dok berulang alik ke toilet. Sampai adik aku yang sebilik aku kate aku ni cam pregnant lady. Asyik nak terkencing je. Sabo je lah aku tau. Kalau kat ofis tatau lah ek camane. Dah lah toilet jauh. Tak per lah. Kira cam exercise lah jugak. Turun naik tangga gi toilet. Huhuhuhu.

No comments: