Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 25, 2006

It's Confirm

Confirm abah, mak, Syida and Umar balik awal ke Kelantan. Aku ingat dah tak jadi dah nak balik Kelantan for Hari Raya Haji. Sekali, jadi lah. So, kite balik berdua je lah ek Siti. Bosannye lah. Abah aku outstation kat Kuala Lipis ngan Gua Musang hari rabu ngan khamis tu. Tu yang mak aku tumpang sekaki balik kampung. Kira nya, hari jumaat ngan sabtu tu abah aku cuti lah. Aku ambik cuti hari Jumaat tu kot. Sambung cuti sampai 5hb January kot. Tengok lah camane kan. Rasa cam nak rest lepas dah penat keje. Bosannye lah balik berdua je. Selalunya balik Kelantan penuh satu kereta. Kali ni balik berdua je. Rasa lain macam lah pulak. Ade sesape nak balik Kelantan? Meh ah naik ngan aku. Keta aku kosong. Huhuhuhuhu.

No comments: