Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 26, 2006

Kenduri Kawin



Siang tadi pegi kenduri kawin Azim kat Lembaga Getah Malaysia kat Subang. Alahai Azim, rupa-rupanya ko kawin ngan kawan adik aku. Tak ambik gambar pun ngan pengantin. Balik tu, singgah rumah Sham. Saje melawat die sebab die baru lepas bersalin baby girl. Comel sangat baby girl Sham. Nama nye, Nur Syahirah Farisya. Kecik je baby Sham. Mata lak sepet. Tatau ikut sape. Lepak sekejap je kat rumah Sham sebab aku bawak fortuner abah aku. Abah nak keluar lepas asar. Tu yang aku kena balik cepat tu. Skrg ni, aku sorang dok kat rumah. Diorang semua keluar pegi shopping kat IKEA sebab nak gi cari almari untuk bilik adik aku. Tak pernah lagi aku dok kat rumah sorang-sorang sampai tengah malam ni. Suspen suspen.

No comments: