Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 07, 2006

Merapu

rasa cam nak nangis je tau. huk huk huk. Aku tengah sedih giler ni. Sedih sangat-sangat. Rasa cam nak nangis sangat-sangat. Tapi, kena cover. Kat dalam ofis ni. Karang diorang cakap ape lak bile tengok aku menangis. Tadi dah menangis dah satu round kat dalam toilet. Lama gile aku dok dalam toilet. Waaaaaaaa. Sedih nye. Nak call bf aku nak curah perasaan aku ni karang mahu nye aku ni tak di layan nye. Dah lah bz memanjang je skrg ni. Nak jumpa hari minggu pun susah. Nasib badan lah. Dapat bf pun bz je. Nak dekat project habis lagi lah bf aku tu bz. Bile lah agak nye nak tunggu die tak bz ek.


Nak ajak tengok wayang pun sikit punya susah. Sabo je lah aku. Untuk pengetahuan korang, bf aku ni memang agak susah untuk di ajak tengok wayang. Die memang anti tengok wayang ok. Aku tak peduli. Satu hari nanti, aku akan heret jugak die gi tengok wayang. Hahahaha.

No comments: