Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 05, 2006

Perpisahan

kumengerti perpisahan ini
bukan kerana kau membenci
tapi kasih yang pernah kuberi
tiada lagi bersama
seringkala aku terlihatkanmu
impian nan indah
bersulam bahagia
kuharungi hari demi hari
bersama wajah tak mungkin akan kembali
tapi hati masih tak terima
ditinggalkan sengsara


*
keraguan ini bukanlah padamu
perasaan hati masih rindu
kekalutan ini hanyalah untukku
tercari-cari bayanganmu
tak sanggup aku kehilangan
kehilanganmu...emmm
hoo......
hei...
kasih tercari-cari


keraguan ini bukanlah padamu
masih tercari-cari bayanganmu
tak sanggup aku kehilanganmu


Buat masa sekarang ni, lagu ni yang dok asyik bermain dalam fikiran aku. Memang aku minat giler ah ngan lagu ni.


lagu yg penuh soul, lagi besh bila tengok movie ni sebab lakonan rita rudaini dan rashidi memang besh jugak. Feel habis la. Patut tengok filem ni, baru kita paham mengapa org kahwin pun boleh cerai. Perpisahan bukan satu dosa. memang mengasyikkan..membuai perasaan yang pernah terluka dan merasa kehebatannya sengsara saat ditinggalkan oleh si dia.

No comments: