Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 05, 2006

Sakit Perut

Aku dah kate dah kalau makan je lauk kurma daging semalam mesti sakit perut. Aku masuk je bilik adik aku pagi tadi nak pakai tudung, aku dengar die komplen yang die sakit perut. Tu lah, aku dah bagitau dah kat die jangan makan daging tu. Kan skrg ni dah sakit perut. Actually kan, aku pun sakit perut jugak lah. Tapi, tak sekronik adik aku lah. Huhuhuhu.

No comments: