Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, December 16, 2006

Toll rates: 20%-60% hike!


Waaaaaaaaa. Tol Naik lagi. Kopak lah. Meh kite ramai-ramai boikot itu pakcik. Tak habis-habis nak naikkan harga tol. Entah ape lagi lah yang naik tahun depan. Kalau ikutkan sekarang ni, hari-hari aku pegi keje, sehari pegi balik rumah ke tempat keje RM4 je, seminggu RM20, sebulan RM80. Bile tol dah naik. Sehari pegi balik RM5.60, seminggu RM28, sebulan RM112. Aku guna Guthrie Corridor Expressway yer untuk makluman semua. Tapi kan, ade jugak laluan yang tak der tol. Tapi, agak jammed lah jugak kalau lalu jalan tu. Aku lebih rela ikut itu jalan tol. Kalau lalu laluan yang tak bertol tu boleh meroyan dalam kereta karang.


Ambik ko, satu hari sampai 3,4 posting. Sabo je lah ek.

No comments: