Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 05, 2007

Happy 2nd Birthday My Dear Blog




Happy 2nd birthday to my dear blog. Hehehehe. Tak sangka betul aku dah masuk 2 tahun blog aku ni di lahirkan. Insyaallah lepas ni aku akan giat lagi menulis. Aku memang suka dengan dunia blog ni. Untuk aku berenti menulis agak mustahil lah kan. Tapi, mane lah tahu kalau dah kawin nanti aku kena berenti ke kan. Tapi, kalau boleh nak lah teruskan menulis.


Banyak yang aku nak update ni pasal balik kampung, raya haji and sambutan new year kat Kelantan. Tapi, skrg ni aku tak der kesempatan lagi nak update sebab tengah bz sangat-sangat. Esok, ingat nak ambik cuti sebab nak balik Kelantan. Huhuhuhu. Aku ni buat memain je kan balik Kelantan Seminggu sekali. Macam lah Kl - Kelantan tu cam KL - Seremban.

No comments: