Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 11, 2007

Bosan

Bosan ok hari ni kena keje. Kena buat OT sebab ade vetting. Menyampah lah. Tapi, Duit masyuk woooo. Nasib baik ade member ofis yang buat OT jugak. Tak der lah aku tercangak-cangak sorang-sorang kat ofis ni. Memula ingatkan sampai pukul 4.30 petang je nak stay kat ofis ni. Tapi, nampak gaya nye memang kena stay lama sikit lah kot sebab ade lecturer yang tak habis vetting lagi.


Lepas ni bukan nye boleh nak balik terus. Nak kena fetch adik aku pulak kat Kelana Jaya. Memula plan nye, abah aku akan fetch adik aku kat Kelana Jaya. Tapi, plan dah di tukar sebab abah aku kena hantar adik aku lagi sorang ke Kuala Selangor. Adik aku yang ambik TESL kat UNISEL, dah nak start practicum dah isnin ni. Camane lah gaya nye adik aku tu mengajar ek? Dah lah die tak minat mengajar. Camane lah die nak handle student ek? Nasib baik lah dapat sekolah bebudak pandai. Huhuhuhu.


Anyway, Good Luck lah ek untuk awak Siti.

No comments: