Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 24, 2007

Kasut



Dalam pada dok sedih-sedih tentang hal yang melanda aku, tengahari tadi masa rehat sempat aku merembat sepasang kasut. Huhuhuhu. Sabo je lah yer. Aku sebenarnya dah lama berangan nak pakai kasut yang muncung kat depan ni. Tapi, kena pendam kan je sebab selalu kat kedai kasut, saiz kasut semua kecik-kecik je. Tapi, ade satu kedai kat SACC Mall jual kasut yang saiz besar. Kaki aku ni lebar sebab tu susah nak cari kasut. Selalu aku beli kat Princess je. Tapi, Princess skrg ni pun design die tak berape nak lawa. Bak kate Kak Ina, design Princess cam orang tu. Kepada sesape yang minat kasut Princess, jangan nak bantai aku pulak. Ni pendapat aku lah kan. Kalau korang suka Princess aku memang tak leh nak buat ape lah kan. Ni pandangan peribadi aku.

No comments: