Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 22, 2007

Otak Tepu

Dah lama betul rasa nye blog aku ni tak berupdate. Otak tepu lah sejak kebelakangan ni. Tatau kenape. Taip sikit tak kena, taip banyak lagi lah tak kena. Kat ofis pulak tak banyak sangat keje. Jadi bosan lah pulak. Last week aku ade terima satu surat JPbSM. Memula masa aku terima surat tu, ingatkan surat nak suruh pegi kursus BTN ke ape. Rupa-rupanya surat untuk aku menduduki peperiksaan perkhidmatan hari khamis depan. Satu ape pun aku tak prepare lagi ni. Huhuhuhu. Gerun makcik tau.

Hopefully lulus lah peperiksaan kali ni. Kalau lulus, boleh lah naik gaji. Ahaksss. Biase lah kalau keje ngan gomen, tak habis-habis ngan exam. Korang semua doakan untuk aku ek.

No comments: