Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 29, 2007

Mawi - Satu Dalam Seribu




CD nye ade kat dalam kereta


Balik keje siang tadi, singgah Shah Alam Mall untuk makan. Lepas makan, singgah kedai jual VCD. Skrg ni dah rasa puas hati lah sebab dah beli CD Mawi. Dapat murah lah jugak CD Mawi ni sebab dah kenal ngan tokei kedai tu. Bagi aku, sedap lah lagu Mawi ni.

Nak cerita pasal Mawi ni. Hari tu, Ain ade beli Majalah Intrend yang Mawi jadi cover. Belek punye belek, sampai lah kat Mawi punya cerita kan. Then, ade lah gambar kasut yang Mawi pakai tau. Skrg ni, Mawi dah pandai pakai kasut Gucci ngan LV. Dulu agaknye sebelum Mawi jadi artis, Mawi pakai kasut murah-murah jerk. Skrg ni, pakai kasut mahal tu. Jam pulak Tag Heuer. Aduhai, mahal tu semua yang die pakai. Nak wat camane kan, dah rezeki die. Sape lah yang tanak jadi cam Mawi kan. Kalau aku pun aku nak. Kaya dalam sekelip mata jerk.

Sape yang tak minat Mawi, jangan baca ek post aku ni. Ni blog aku. Suka hati aku lah kan nak cerita pasal siapa.

No comments: