Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 07, 2007

Jangan Pandang Belakang

Semalam masa pagi lepas soalt subuh berjemaah, mak ade bagi tazkirah sikit untuk we all. Sambil-sambil bagi tazkirah tu, berselang seli lah jugak dengan borak-borak kosong. Sekali, tah camane tah boleh masuk topic cerita Jangan Pandang Belakang. Mak aku lah start dulu. Cam ni ah lebih kurang dialog die.

Mak : Kite sebagai orang islam ni, kalau buat kesilapan, Jangan Nak Pandang Belakang dah. Mesti pandang depan je. Mintak ampun and petunjuk dari TUHAN.

Adik aku : Haaaa, Jangan Pandang Belakang.

Masa ni lah dok cerita pasal hantu dalam Jangan Pandang Belakang. Sesuka hati je dok ubah-ubah topic tau.

Mak : Hantu ni, kalau kite tengok cermin, walaupun hantu ade kat belakang kite, kite tak nampak imej die kat dalam cermin.

Adik aku : Memang lah tak nampak sebab hantu ni kalau tengok muka die sendiri kat dalam cermin pun, mesti die pun takut tengok muka die sendiri.


Muahahahaha. Gilo adik aku punya ayat. Terbahak-bahak kitorang gelak.

No comments: