Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 01, 2007

New Castle, Here I Come..............

Lama betul aku tak update. No idea lah nak update ape. Tak der ape yang happening pun yang berlaku sejak kebelakangan ni dalam hidup aku. Dan hakikatnya, hidup aku ni memang tak happening pun kalau nak dibandingkan dengan org lain. Hehehee.

esok, i will be going back to New Castle. Seronok nye lah. Lama betul tak balik New Castle. Tapi, balik kali ni, aku mesti kena sakat punya lah sebab tak kawin-kawin lagi. Huhuhhu. Balik ni pun kebetulan ade kenduri kawin. Sepupu aku kawin. 3 hari berturut-turut pulak tu. Sambil-sambil balik Kelantan ni pun, ingat nak lah jumpa ngan adik-adik aku kat sane. Hehehee. Yang balik esok pun mak, abah, aku ngan bestfriend aku, Iera.

ok lah, no idea dah ni. Otak tepu sesangat. Chow. Aku update next week je lah ek.

No comments: