Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 20, 2007

Plzzz Help Adik Qistina



Tadi, terbaca dalam blog Kak Elin and SultanMuzaffar. Tetiba tersentuh pulak hati tengok Adik Qistina ni. Kesian sangat-sangat. Kecik-kecik dah menderita kerana mengidap Hepatoblastoma -sejenis kanser hati untuk kanak-kanak yang jarang berlaku. Aku pernah jumpa ayah adik qistina ni sekali je masa aku aktif Geng Jurnal dulu. Tak der lah rapat sangat. Jumpa pun gitu-gitu je lah. Sekarang ni langsung tak aktif Geng Jurnal.

So, sesape yang nak bantu, boleh masuk ke laman web
Adik Qistina. Bantu lah seberape terdaya. Dari korang AFUNDI bebudak AF, baik lah korang semua bantu orang-orang yang kurang bernasib baik camni. Betul tak?

No comments: