Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 15, 2007

Birthday Celebration


Credit Here

Kan dalam entry before this kate aku nak celebrate birthday mak hari khamis kan. Tak jadi lah nak celebrate hari khamis sebab abah aku kena outstation. So, end up pegi malam hari selasa lepas jugak. Siap gaduh-gaduh lagi tau. Abah aku marah sebab tak bagitau die plan yang sebenarnya camane. Sabo je lah aku. Aku jugak yang kena tau. Tapi, gaduh-gaduh manje je lah. Sepatutnya, aku kena ambik kakak ipar aku malam hari selasa tu bawak die balik Sungai Buloh. Tapi, disebabkan dah tukar plan, ambik jugak kakak ipar aku. Tapi, bawak pegi makan lah.

Birthday mak kali ni, abah bawak pegi makan kat The Ship, Uptown. Lama giler aku tak gi makan kat The Ship. Last makan pun masa aku pegi Batu Feringgi a few years back. We all pegi satu kereta. Adik aku pegi satu kereta. Aku pegi ambik kakak ipar aku. Adik aku pegi Kelana Jaya sebab nak beli kek dulu. Aku tak sempat nak beli kek masa balik keje tu. So, suruh adik aku belikan lah jawab nye.

Lepas semua dah order, baru adik aku sampai. Aku memang dah cakap awal-awal kat die yang kalau dah sampai kat The Ship tu, kek tu bagi kat waiter suruh die simpan dulu. Bile die dah bagi kat waiter, terus die datang and we chit chat semua. Abang ngan kakak ipar aku yang sulung tak join sebab kakak ipar aku still dalam pantang lagi. Abang aku yang nombor 2 pun tak dapat join sebab keje. So, take away je lah untuk diorang.

Lepas dah makan, waiter tu pun bawak keluar kek untuk mak aku. Mak aku ingat The Ship yang bagi kek tu. Padahal anak-anak die ni punya plan. Ahaksss. Waiter The Ship semua turun padang nyanyi birthday song. Bukan setakat celebrate birthday mak je. Tapi, buat early celebration for Father's Day sebab nanti abah tak der kat Sini. Abah kena fly ke London. Semua enjoy lah malam tu. Mak aku dapat hadiah jam Rado lagi from abah. ahaksss. Abah aku cerita, mak aku banyak kali ajak abah nak gi beli jam. Tapi, end up abah buat tatau je. Rupa-rupanya, abah dah beli kan dah pun jam tu. Sabo je lah aku tau.









Lepas tu, terus balik rumah. Dah sampai rumah, bukan boleh tido terus pun. Kena pulak tolong mak aku potong-potong cili and nangka semua sebab esok nye mak aku nak masak untuk ofis abang aku. Tapi, aku tak tolong pun sebab pisau tak cukup. Alasan betul lah. Dan aku pun terus masuk bilik dan menidurkan diri.

No comments: