Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 17, 2007

My Dad & My Mum The Seasoned Traveller


Credit Here

First of all, nak ucapkan Happy Father's Day to My Dad. Kitorang tak der beli hadiah pun. We all just bagi this :

Beli ni pun murah je. Tapi, tak kisah lah kan murah ke mahal ke kan. Yang penting, the thoughts that count kan. Heheehehe. Digital Scrap tu adik aku yang buat. My mum and My dad the Seasoned Traveller. Memang skrg ni tiap-tiap bulan jadual abah pack and tiap-tiap bulan jugak abah akan terbang ke luar negara. Sampai mak aku dah nak termuntah-muntah dah naik flight. U all just imagine, masa mak ngan abah pegi China hari tu, pegi nye 10 hari, tapi, kena turun naik flight sampai 8 kali. And naik keretapi pulak 24 hours journey untuk sampai ke Tibet ok. Huuhuhuhu. Tak larat lah aku kalau camtu. Boleh pengsan tau.

Kali ni pulak, trip abah ke London. Best nye lah. Pegi sane sebab nak tengok Machine kat sane. From London, pegi New castle and the terus ke Austria. Mak aku kengkonon nye nak gi Sunderland lah tempat die tinggal dulu. Tatau ah sempat ke tak tu. Siap nak gi cari kawan baik die kat sane dulu. Huhuhuhu. Seronok nye lah jadi mak aku.

Lepas balik dari London, tak sampai seminggu, akan terbang balik ke Korea. Lepas Korea, akan terbang ke Indonesia (Bali, Jogja, Jakarta and Bandung) for our family vacation. Hehehehhee. Ni yang aku dok tunggu-tunggu ni. And double joy because abah aku ajak bestfriend aku pegi sekali. Seronok nye lah. Aku pun tak sangka abah aku boleh ajak bestfriend aku sekali. After Indonesia, terbang ke Burma. Dan akan terbang ke mane lagi lepas tu aku pun tatau.

Tu kawan aku cakap, kalau ko nak kawin, ko cari laki yang rajin travel. Boleh ko ikut sekaki. Huhuhuhu. Nak ikut sekaki ape nye kalau aku keje. Lain lah kalau aku tak keje kan. Ahakssss.

p/s : Yana, tunggu kedatangan aku ek. Rindu banget kat ko.

No comments: