Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 13, 2007

tinggal kenangan



Bantal Spongebob ni dah tinggal kenangan dah tau pada aku. Huhuhuhuhu. nak tau tak sebab ape? Sebabnye, hari tu, aku bawak balik bantal ni kat kampung. Tapi kan, sad to say yang aku tertinggal bantal Spongebob ni kat rumah atok aku. Cedih aku tau. selang dua hari lepas aku balik ke KL, abah aku ade keje kat Kelantan. Aku pun bagitau abah aku, kalau sempat singgah umah atok aku, tolong ambikkan bantal Spongebob aku ni. Abah aku pegi rumah atok aku nak ambik bantal aku ni. Tapi kan, anak paksu aku dok heret ke hulu ke hilir bantal Spongebob aku ni. Abah aku cakap, takkan abah aku nak ambik lak bantal tu sedangkan Ahmad anak paksu aku dok heret bantal tu.

Tak per lah kan, nak wat camane kan. Redha je lah kan. Tu lah, sape suruh bawak balik bantal comel cam gitu balik kampung. Budak kecik tengok memang lah die berkenan. Padan muka. Hehehehe. Tak per lah, boleh beli lagi bantal tu.

No comments: