Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 03, 2007

Cupcakes

Hari ni ambik half day leave. Kengkonon nye nak gi ambik mak ngan abah kat KLIA. Tapi, sebenarnya nak gi ambik Cupcakes kat Shalia. Keluar dari ofis pukul 1, lepas ambik cupcakes, terus balik rumah and surprise kan Siti ngan cupcakes ni. Actually, tak surprise sangat lah kan sebab die dah tau dah aku tempah cupcakes ni. Yang surprise nye pun part wording nye lah die tatau. Hehehehe. Aku tempah ni pun sebab die ade interview esok. Tapi, interview postponed pulak. So, die cakap nanti nak dekat 10hb nanti, tempah lah lagi cupcakes. Huhuhuhu. Banyak cantik muka hang.

Lepas dah puas melantak cupcakes kat dalam bilik. Sampai tak perasan lak mak dah balik. Ingat nak sambut mak depan pintu rumah. Sekali, mak yang terkejutkan kitorang kat dalam bilik. Sabo je lah. Mak sampai je terus we all tanya mak beli ape. Mak kate memang mak ade beli lah kan. Tapi, luggage tak der buat masa skrg ni. Luggage dah tersesat ke mane-mane tah. Huhuhuhu. Sedih nye lah. Tujuan asal aku balik awal ni pun sebab nak memunggah barang. Sabo je lah. Niat pun dah tak betul dah. So, kena lah tunggu luggage tu dapat balik. Ok lah. takat ni je lah ek aku update buat masa ni. Nanti aku update lagi.






No comments: