Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2007

Durian Galore




Skrg ni kan musim durian. Kat rumah aku banyak giler durian. Kawan abah aku ni ade dusun durian. Die bawak durian masa hari sabtu hari tu banyak giler weh. Ade lah dalam 4 guni durian, satu guni manggis ngan 3 plastik buah dokong. Sampai naik mabuk aku makan buah kat rumah tu. Tu pun mak aku dah bagi kat jiran-jirang tetangga aku. Dah bagi kat jiran tetangga pun still banyak lagi lebih kat rumah tu. Ade lagi satu guni.

Pagi tadi aku bangun awal kopek buah durian letak dalam tupperware untuk bawak gi ofis. Tak koser aku nak bawak ngan buah-buah durian tu gi ofis. Aku bawak sekali kuah durian nak cicah ngan roti. Ke orang panggil serawa durian. Ke pengat durian. Mane-mane pun tak kisah lah kan. Tu pun mak aku yang masak. Nak harap aku ni masak, tak der makna nye. Hahahaha.

No comments: