Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 05, 2007

Hanging Out Buddies


credits here

Ni lah the best hanging out buddies that i ever had. Aku lebih selesa berkongsi ape yang aku rasa dengan adik-adik aku since abang-abang aku dua-dua dah kawin kan. Tapi, kalau diorang tak kawin pun tak der nye aku nak berkongsi rasa ngan diorang. Kalau kakak lain lah kan. Ni abang kan lain sikit. Ikut kepala diorang je. Tapi, buat masa skrg ni, ni lah the best hanging out buddies. Kak Nina sayang korang tau. Korang sayang saya tak? Muahahahaha. Siti, kalau awak cakap tak sayang, saya tanak belanje cupcakes lagi. Ahakssss. Mengugut lah pulak kan.

No comments: