Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 21, 2007

Keluar Bersiar-Siar Lalu Mambawa Balik Handbag

Tadi masa rehat, keluar ngan Ain pegi SACC Mall. Plan nye nak gi makan kat Asiari je. Pastu, Ain nak cari sandal kat Vincci. Lepas makan, lalu lah depan Guess. Memula tak perasan tau kenape lah ramai sangat orang masuk Guess. Pastu, orang keluar daripada Guess mesti bawak keluar paperbag Guess. Aku ngan Ain pun masuk lah. Aku masuk kejap je then aku keluar balik. Malas nak bersesak-sesak. Masa aku tunggu Ain kat Luar Guess tu, dok borak lah ngan sorang makcik ni. Lepas borak-borak, masuk balik Guess sebab Ain tak keluar-keluar daripada kedai tu. Sekali, tengok Ain dok belek-belek handbag kat satu sudut ni. Rupa-rupanya ade offer lah pulak. 40% pulak tu. aku pun ape lagi. Memilih lah jugak. So, ini lah hasil nya. My first Guess Handbag. Huhuhuhu. ape lah aku ni. Orang dah berkurun pakai handbag Guess. Aku baru nak pakai. Sabo je lah eh. Tak lama lagi mane tahu dapat Coach pulak ke. Ahahaha.




P/S : Sedar tak sedar ni entry aku yang ke 400. Huhuhuhu. Banyak jugak eh.

No comments: