Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 10, 2007

Tengok Wayang and Main Bowling Di Hari Minggu


Hari sabtu lepas, bawak Iera ngan adik-adik aku pegi tengok wayang cerita Diva. Boleh tahan lah jugak cerita Diva ni. Tapi, tak der lah nak kate best sangat pun. Serius aku tak suka Kish dalam cerita ni. Meluat giler ok. Tapi, aku suka Jeremy Thomas berlakon. Memang best. Penuh emosi betul.

Lepas tengok wayang, masuk Cosmic Bowl pulak gi main bowling. Lama giler aku tak main bowling. Keputusan bowling nye, Umar menang. Aku dapat nombor 2. Tu pun banyak masuk longkang dari strike. Ahaksss.





We had so much fun lah masa hari ahad tu. Lama tak outing camni. Memang kena buat selalu ni. Ok dak Iera? Hahahaha.

No comments: