Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 17, 2007

Kayangan

Semalam balik keje je ambik Syida kat KL Sentral and terus ke Midvalley sebab nak gi menonton filem KAYANGAN. Memula aku ingat cerita ni cam tak best lah kan. Tapi, best lah jugak. Cerita pasal putera raja. Hensem betul die punya Hero. Sesuai sangat jadi putera raja. Die punya OST pun best jugak. Aku sudah jatuh cinta sama lagu-lagu dalam soundtrack die. Kalau U all nak dengar lagu filem kayangan, gi lah kat MULTIPLY aku ok.


Mula-mula memang tak bercadang pun nak gi tengok kayangan ni. Syida cadang nak gi beli baju kat Jusco. Tapi, aku halang niat suci murni die tu sebab nye kan nak gi Indonesia ahad ni. Shopping kat Bandung je lah kan and its much more cheaper kalau nak banding kan ngan harga kat sini. So, tak jadi lah die nak laksanakan niat suci murni die tu. Tu yang pegi tengok wayang tu. Lepas tengok wayang, masuk jugak Jusco beli barang.


Lepas tu, nak gi beli Dunkin Donuts lah kan untuk siti. Tapi, yang tinggal semua yang tak sedap. So, tak beli lah. Then, gi makan kat Food Court. Lepas makan, Syida tanya aku, mane aku letak tiket parking. Memain lak Syida ni. Aku memang bagi kat die. Die boleh tak ingat. Aku pun berdoa lah kat dalam hati mintak-mintak lah tiket parking ade kat dalam kereta. Kalau tidak, sesia je kena bayar denda. Bile masuk-masuk kereta terus cari tiket parking. Nasib baik ade. Rupa-rupanya terselit kat celah seat. Fuhhhh, lega hati den.


Lepas tu terus balik. Sampai rumah, mandi and lepak-lepak kat atas katil ngan Siti sambil borak-borak ngan Siti. Sessi meluahkan perasaan pasal apa yang siti tulis kat blog die. Harap bersabar je lah eh Adik-adik ku. Sesuatu yang berlaku tu kadang-kadang ade hikmahnya. Kadang-kadang, biler di fikirkan balik, cam malas nak layan benda-benda camtu. Tapi, jauh di sudut hati ni, terasa lah jugak kan. Tak per lah kan, What Goes Around Comes Around . Redha je lah eh.


No comments: