Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 17, 2007

Kek Lagi


Bertambah gemuk lah asyik makan kek je lately ni. Ahakssss. Dah lah semalam baru je rasa kain da longgar. Hari ni gi bantai makan kek lagi. Memang sah lah akan naik lagi kalori ni. So, bile kalori dah naik ni, tak reti-reti ke nak gi Midvalley. Ahakssss.

Kek ni beli masa tengahari tadi. Ain belanje sebab die yang teringin nak makan kek dan dengan syarat kek tu mesti lah Secret Recipe ok. Macam-macam lah. So, pegi lah kitorang ke Secret Recipe tengahari tadi.

No comments: