Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 02, 2007

Shopping Kain

Balik keje tadi lepak-lepak kejap. Lepas maghrib keluar balik ngan mak pegi Shah Alam sebab mak nak beli kain ela sebab nak buat blouse. Aku siap paw sepasang kain ela. Bukan paw lah tapi bayar end of this month sebab tak boleh nak bayar on the spot sebab akhir bulan ni kan nak pegi cuti-cuti Indonesia. So, nak kena save duit. Hehehee. Aku skrg ni gile beli kain. Hari tu dah beli dua pasang dah. Dah siap hantar tailor dah. Ahaksss. Semangat nak raya weh.

Masa on the way balik tadi, ade pulak satu perdana WL* 6565 bongok ni. Actually, bukan lah perdana tu bongok. Tapi, pemandu kereta tu yang bongok. Serius aku menyampah. Tahu lah ko pakai kereta besar. Tapi, jangan nak hon sesuka hati as if u sorang je yang ade hon ok. And jangan nak pandang rendah pada pemandu perempuan yang pakai kereta comel ni ok. St*pid Id*ot. Saje je musnahkan mood aku nak memandu tau. Menyampah.

Dah lah tu pulak, mamat yang bawak perdana tu satu kampung lak ngan tempat aku tinggal ni. Aku siap tanya mak aku, kawan mak ke tu? Mak aku siap jawab ape tau. Eh, kawan mak tak bawak kereta camtu lah. Hahahahaha. Jawapan yang aku suka sangat-sangat. Kalau aku jumpa lagi perdana tu, aku nak hon kuat-kuat. Biar lah die. Die ingat, die sorang je ke yang ade hon. Aku ni dah lah tak boleh tau. Kalau org buat hal camtu, akan terbawak-bawak sampai nak tido ni karang. Mesti teringat-ingat jerk. Tah ape-ape je aku ni kan.

No comments: