Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 08, 2007

Open House Rabbani

Ahad lepas, lepas je habis BTN aku, Iera ngan Nazrul terus menghala ke Sri Damansara sebab nye Rabbani buat open house. So, aku tanak lah lepaskan peluangkan. Nasib baik bawak kereta. Senang sikit nak bergerak.

Masa aku sampai kat open house Rabbani tu, orang tengah ramai and artis nasyid pun tengah ramai lagi. Aku pun ambik tempat and makan dulu. Lepas dah habis makan, baru lah keluar ke tepi dewan and borak-borak ngan Abang Deen Rabbani. Lepas dah borak-borak tu, sessi ambik-ambik gambar pulak. Lagi satu nak cakap ni, masa aku nak ambik gambar ngan Amylea AF3, ade lah budak-budak kecik nak ambik autograf die. Aku cakap ah ngan Iera, kite dulu same cam budak-budak kecik tu kan. Setiap kali jumpa artis nasyid je mesti nak ambik autograf. Skrg ni, tak koser dah aku nak ambik autograf diorang. Hahahaha.

Aku dah lama dah sebenarnya kenal Rabbani ni. Sejak dari sekolah menengah. Family aku pun kenal rapat lah jugak. Dulu pernah aku buat open house rabbani datang rumah aku. Penuh giler ruang tamu rumah aku. Yer lah kan, masa tu ahli Rabbani 13 orang. Campur ngan isteri ngan anak-anak diorang lagi lah penuh. Alhamdulillah, hubungan tu kekal sampai skrg ni dan aku harap akan kekal ke akhir nya. Aku bukan setakat kenal ngan anggota Rabbani je. Tapi, isteri ngan anak-anak diorang pun kenal lah jugak.







No comments: