Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 02, 2007

Kenduri Kawin Anak Ustaz Amin

Pagi ni tak der buat ape-ape kat rumah. Pukul 9 lebih dah siap-siap nak pegi kenduri kawin anak Dr Amin kat Shah Alam. Tapi, kitorang selesa panggil Dr. Amin ni Ustaz Amin jer. Ustaz Amin mintak aku, Ain, Hidayah ngan Jila jadi penyambut tetamu VIP & VVIP. Tak pernah-pernah aku jadi penyambut tetamu. Kelakar pulak rasa nye. Diorang bertiga pakai baju ikut theme family pengantin. Aku sorang je pakai baju tak ikut theme. Bile lecturers tanya kenape tak ikut theme, aku jawab je because i"m special. Hahahahaha.


We all sampai kat kenduri tu pukul 11.30 pagi. Ustaz suruh makan dulu sebab kan kitorang nak kena jadi penyambut tetamu. overall best lah sebab boleh jumpa ramai orang and family ustaz Amin pulak best-best. Puan Asiah, isteri Ustaz Amin pun best.



Lepas kenduri anak Ustaz Amin, aku terus balik rumah. Tak sempat aku nak berehat sekejap, Tok Ngah aku sampai. Terus hidang ape-ape yang patut. Mak aku masak bubur pulut hitam petang ni. Lepas tu, terus online sampai lah aku tertido kat sofa then adik aku kejut suruh tido kat dalam bilik. Buruk beno anak dara tido atas sofa. Ahaksss. Lepas dah puas tido, terus bangun and mandi manda. Keluar dari bilik, tengok Tok Cik aku dah sampai. Abang ngan Kakak Ipar aku pun ade sekali. Bawak Azfar gi jalan-jalan kejap keliling kampung. Jalan-jalan naik kereta tau. Bukan nye jalan kaki.

Malam pulak, time sedara mara datang aku ngan adik-adik perempuan aku keluar cari barang. Nasib baik mak tak marah. Ape daaaaa, tetamu datang rumah, tuan rumah lak yang keluar. Sungguh hampeh jerk.

No comments: