Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 05, 2008

Happy 3rd Birthday Dramatic.... I'm A Dreamer



Hari ni birthday blog aku yang ketiga tahun. Dah 3 tahun dah aku menulis blog ni eh. Tak sangka betul begitu cepat masa berlalu. Rasa nye macam baru semalam aku mula menulis blog. Dan pada tarikh hari ni jugak entry blog aku dah cecah 500 entry. Banyak betul eh cerita aku. Ade orang siap cakap nampak sangat banyak benda yang berlaku dalam hidup aku. Insyaallah aku akan sentiasa menulis dan menulis lagi. Menulis ke eh orang panggil? Ahaksss. Hentam saja lah.

Tetiba je i've no idea lah pulak nak blog pasal ape. Huhuhuhu.

No comments: