Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 10, 2008

Macam-macam Cerita

Alalalaallala, comel nye Azfar pakai Bib yang Mak Lang beli kan. Huhuhuhuhu. Azfar macam dah big boy dah. Pegi makan kat kedai pun sibuk nak minum air dalam cawan. Huhuhuhu. Memang macam big boy sangat. Tapi, manje terlebih lah ini budak.

3 pasu bunga ni jadi hiasan kat atas pc aku kat ofis. Comel kan? Aku beli murah je kat Ayer Hitam. 4 RM10. Aku beli RM20, selebihnya aku bagi kat member ofis. Bunga ni asal nye untuk klip memo. Tapi, aku letak je lah kat atas pc aku. Comel pulak rasa kalau letak kat atas pc.


Air ni di beri nama TEMBIKAI SUSU. Hahahaha. Bile teringat insiden ni memang rasa nak tergelak. Ahakssss. Asal nye, adik aku nak mintak air HONEYDEW. Tapi, die pegi cakap bagi air TEMBIKAI SUSU satu. So, datang lah air ni. Hahahahaha. Tembikai campur susu. Bukan nye HONEYDEW. Gelak golek-golek aku tau.

No comments: