Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 26, 2008

Mari Beli Bunga Di Ikea

Siang tadi masa rehat aku, Ain, Kak Ika ngan Jila keluar pegi lunch kat Secret Recipe SACC Mall. Lepas dah makan-makan, masuk butik Guess. Berkenan nye aku ngan satu handbag Guess ni. Comel sangat. Tapi, warna pink lah pulak. Warna hitam dah habis. Kalau ade warna hitam sure cun. Lepas tu, masuk MPH dan terus terpikat ngan sebuah buku ni. Memula, ingat nak beli buku yang sambungan Ombak Rindu tu. Tapi, tak der lah pulak.

Lepas tu, terus pegi SenQ sebab Jila nak beli TV. Lepas dah settle beli TV, terus balik fakulti and solat zuhur. Petang ni tak der ape sangat. Keje pun tak banyak sangat. Lepak lepak jugak tapi, keje settle maaaa.

Balik tu, janji ngan member aku nak gi jumpa Kak Ina nak bincang pasal hantaran yang die nak tempah kat Kak Ina. Amboi makcik tu, dah jadi businesswoman lah pulak. Hahahaha. Kitorang pegi lepak kat Santai Kitchen kat Tesco Mutiara Damansara. Lepak pun sekejap je. Lepas dah habis makan, terus nak gi bayar parking. Mahal nak mampus parking kat Tesco Mutiara Damansara. Aku kena RM2 satu jam. Kak Ina kena RM4 sebab lebih 15 minit je dari aku. Mengamuk makcik tu sebab parking mahal sangat. Huhuhuhuhu. Mane aku nak tau parking mahal sampai camtu. Kalau tau, parking kat IKEA jerk.

Lepas tu, terus gi IKEA pulak nak solat and tengok bunga yang nak letak atas dulang hantaran tu. Member aku terus beli bunga tu sebab fikir bile lagi nak datang IKEA beli bunga ni kan. Lepas dah beli bunga, terus balik. Aku hantar member aku tu balik rumah die. Then, aku terus balik Sungai Buloh. Lotih den hari ni. Esok pagi nak gi merayau lagi ngan Ain kat The Curve.

Bunga stokin yang kak ina buat

Tonggeng makcik jangan tak tonggeng. Huhuuhuhuhu.


Gedixxxx

No comments: